Проблема школи:
« Створення гуманістичного освітнього середовища
навчального закладу як чинник успішної соціалізації учнів»
Основні напрямки роботи циклічної комісії
1.
Удосконалення та збагачення методичних та дидактичних
знань педагогів.
2.
Розвиток сучасного стилю педагогічного мислення вчителя
3.
Розгляд актуальних проблем освіти
4.
Впровадження креативного досвіду в процес навчання
5.
Опрацювання передового досвіду, впровадження його
елементів у роботу педагогів школи
6.
Організація роботи з обдарованими дітьми.
Завдання на новий навчальний рік:
v Реалізація завдань,
які випливають із Закону «Про мову»;
v Вивчення і аналіз
стану викладання предметів;
v Організація
відвідування уроків із наступним їхнім аналізом і самоаналізом;
v Освоєння нового
змісту, технологій і наукових методів викладанн предметів;
v Створення умов для
постійного підвищення освітнього, професійного та культурного рівня вчителів.
Основні завдання по
роботі з обдарованими дітьми
1.
Формування у школярів високої пізнавальної культури.
2.
Створення умов для самореалізації й саморозвитку творчих
особистостей.
3.
Організація індивідуальної розумової праці учнів на
уроці.
4.
Розвиток творчого мислення.
Задачі шкільного
методичного об’єднання:
·
Провести 5 засідань методичного об’єднання (теми засідань
прикладаються);
·
Вивчати зразки передового
педагогічного досвіду;
·
Освоювати новітні досягнення у галузі освіти;
·
Провести аналіз навчально-методичної роботи з предмета;
·
Провести відкриті уроки;
·
Опрацювати: Державний стандарт базової і повної середньої
освіти, Закон України «Про освіту», лист-рекомендації щодо викладання
гуманітарних дисциплін.
НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ БУДУТЬ ПРАЦЮВАТИ
ВЧИТЕЛІ:
1. Гавронська Н. М. «Розвиток життєвих компетентностей (соціальної, комунікативної, самоосвітньої) на уроках української мови та літератури».
2. Келипенко Т. М. «Формування та розвиток критичного творчого мислення у контексті життєтворчої спрямованості вивчення української мови та літератури»
3. Ковтун Ю. О. «Робота над попередженням помилок в процесі вивчення української мови»
4. Хорошилов І. О. «Навчання лексичній та граматичній сторонам мови як чинник розвитку інтересу до вивчення іноземної мови»
5. Похиленко Ю. С. «Впровадження технології продуктивного навчання з метою стимулювання креативності учнів»
6. Сафонова О. О. «Впровадження прогресивних технологій навчання для соціалізації дитини як умови самовдосконалення і самореалізації вчителя і учня»
Основні напрямки
роботи методичного об’єднання
1.Розгляд актуальних
проблем освіти
2.Аналіз
навчально-методичної роботи за предметами
3.Вивчення зразків
передового педагогічного досвіду
4.Ознайомлення та
впровадження в навчальний процес новітніх досягнень у галузі освіти
5.Організація
дослідницької роботи
6.Узагальнення й опис
результатів впровадження інноваційного досвіду в навчальний процес.
Комментарии
Отправить комментарий